Výzva WEMAS: Vyhľadávanie vhodných poskytovateľov služieb pre podnikanie na stavenisku ad hoc, časovo náročná správa objednávok

Pre firemnú logistiku to znamená, že svojim zákazníkom musí dodať tovar často do 24 až 48 hodín od objednania. Rýchlosť, kvalita a spoľahlivosť - to je to, s čím zákazníci WEMAS, ktorí doteraz spolupracovali len s jedným hlavným zasielateľom, počítajú. Prirodzene však nemohol vždy splniť všetky požiadavky a objednávky. Okrem toho je manuálna správa objednávok neefektívna a už nie je aktuálna. Najneskôr v čase ročného auditu je prezeranie spisov a zhromažďovanie informácií skutočnou stratou času. 

Výzvy 

  • Dlhé lehoty na spracovanie zadávania objednávok
  • Príliš málo dodávateľov a dopravných partnerov
  • Vhodní dodávatelia nie sú vždy k dispozícii

Výsledky

  • Viac ako 2.000 úspešných objednávok zadaných 855 rôznym dodávateľom
  • Zvýšenie efektívnosti pri zadávaní a spracovaní objednávok na prepravu
  • 30 minút úspora času pri zadávaní objednávky

Riešenie od TIMOCOM: Vytvorenie skupiny dodávateľov s digitálnym zadávaním objednávok

Vedúci logistiky Stefan Watzlawek zdôrazňuje, ako digitálne zadávanie objednávok prostredníctvom TIMOCOM zvýšilo konkurencieschopnosť jeho spoločnosti a zároveň výrazne znížilo zdĺhavé papierovanie. Rozhodujúcim faktorom je rýchlosť zadávania a spracovania objednávok. Spoločnosť WEMAS za osem mesiacov revolučne zmenila svoje vlastné dopravné podnikanie: Viac ako 855 rôznych dodávateľov dostalo prostredníctvom TIMOCOM Marketplace 2.221 digitálnych objednávok - to je impozantný úspech. Stefan Watzlawek a jeho kolega si počas osobných tréningov s obchodnými zástupcami spoločnosti TIMOCOM rozšírili svoje znalosti o aplikácii Objednávok. Jeho kolega Döring pritom objavil cenné funkcie, ako sú Profily firiem, ktoré môže využiť na rýchle vyhľadanie dopravcov so špeciálnymi požiadavkami, napríklad vysokozdvižných vozíkov. Rovnaký dojem naňho urobilo aj vyhľadávanie v burze skladových priestorov, ktoré okamžite ponúkajú vhodné plochy. Školenie bolo presvedčivé aj v takých témach, ako je sledovanie objednávok s cieľom obmedziť komunikáciu počas prepravy a pravidelné zadávanie trás.

Döring vyjadril aj konkrétne želania: 

  1. Integrácia identifikačného čísla WEMAS do objednávky na uľahčenie komunikácie s dopravcami. 
  2. Možnosť použiť pre objednávkový formulár dodacie adresy v profile spoločnosti.

Döring ušetrí 30 minút denne vďaka prepojeniu medzi vlastným systémom a aplikáciou Objednávky. 

logo-wemas (1)

O spoločnosti WEMAS Absperrtechnik GmbH

Návestné dosky, bezpečnostné zábrany, svetlá, dopravné kužele: máloktorá stavba v Nemecku sa zaobíde bez profesionálnej techniky od spoločnosti WEMAS. Jej produkty sa vyrábajú vo Vestfálsku, používajú sa však na území celej spolkovej republiky. V spoločnosti WEMAS má 130 zamestnancov na starosť predaj techniky na uzávierky veľkoobchodom a obchodným zástupcom. Firma sa od roku 1971 špecializuje na výrobu a predaj kvalitných výrobkov na správne zaistenie pracovísk v pozemnom a inžinierskom staviteľstve. V súčasnosti je spoločnosť lídrom na trhu integrovaných a certifikovaných riešení cestných uzatvorení.

Ste už TIMOCOM zákazníkom?

Pokiaľ je pre vás TIMOCOM dôležitým pomocníkom pri riešení každodenných logistických výziev, dajte o tom vedieť, zviditeľnite vašu firmu a získajte nových zákazníkov!

Ešte našim zákazníkom nie ste?

Presvedčte sa sami a vyskúšajte si TIMOCOM Marketplace zadarmo a nezáväzne alebo nás kontaktujte na nižšie uvedenom telefónnom čísle a e-maile.

Hore