Ako špedičná spoločnosť Kellershohn zrýchľuje svoje prepravné procesy vďaka TIMOCOM
Kellershohnova výzva: Pomalé prepravné procesy v dôsledku manuálneho vyhľadávania dokumentov
Spedičná spoločnosť Kellershohn sa vždy stretávala s jedným problémom: Dlhé čakanie na dôležité dokumenty od zákazníkov a dopravných partnerov. Tie spôsobili značné narušenie ich prepravných procesov. Museli neustále klásť otázky faxom, e-mailom alebo telefonicky, čo ich stálo čas a nervy. V niektorých prípadoch nebolo možné objednávky schváliť, pretože chýbali požadované dokumenty. V čoraz viac digitalizovanom prostredí môže nedostatok včasnej a úplnej dokumentácie ovplyvniť aj imidž špeditéta a dôveru zákazníkov
Willi Kellershohn
konateľ špedičnej spoločnosti Kellershohn
Výzvy
- Stagnácia dodávateľských reťazcov z dôvodu chýbajúcich dokumentov
- Časté nočné telefonáty, množstvo faxov a e-mailov
- Vplyv papiera na životné prostredie
Výsledky
- Zvýšená efektivita vďaka digitálnemu spracovaniu objednávok
- Rýchle objednávky prepravy vďaka poskytnutým dokumentom
- Logistické procesy šetrné k životnému prostrediu vďaka digitalizácii
Riešenie od TIMOCOM: Jasná štruktúra dokumentov a rýchle zadávanie objednávok
Špedičná spoločnosť Kellershohn je už mnoho rokov zákazníkom TIMOCOM a o digitálnom zadávaní objednávok presvedčená. Dôvod? Udržateľnosť má v tejto firme so sídlom v Lindlare vysokú prioritu. Faxy a vytlačené e-maily sú vďaka tejto funkcii minulosťou. Vďaka prehľadnej štruktúre dokumentov je možné prepravné objednávky rýchlo evidovať a schvaľovať, čo výrazne zvýšilo efektivitu procesov a spokojnosť zákazníkov. Pre konateľa Williho Kellershohna je to ďalší dôvod, prečo odteraz spolupracovať výlučne s ostatnými zákazníkmi spoločnosti TIMOCOM. Takto opisuje svoje skúsenosti s TIMOCOM v našom krátkom videu:
Willi Kellershohn, SPEDITION KELLERSHOHN GmbH & Co. KG
Spoločnosť Kellershohn GmbH und Co KG sa môže pochváliť 130-ročnou históriou a so svojimi 25 zamestnancami prevádzkuje 12 vlastných vozidiel. Nasadzujú sa hlavne na vnútro pre čiastočné a plné zaťaženie. Jej rozsiahle medzinárodné podnikanie vo viac ako 28 krajinách je procesované prostredníctvom externých firiem. Jadrom nášho úsilia je naše vlastné tvrdenie "Logistika pre ľudí a životné prostredie". Pre spoločnosť, ktorá má približne 8 000 m2 skladových a logistických priestorov, hrá rozhodujúcu úlohu udržateľnosť. Či už ide o prepravu, skladovanie, balenie alebo poradenstvo, ekologické správanie je tu najvyššou prioritou a už roky zabezpečuje značné úspory vo výške približne 38 000 kg CO2.
Ste už TIMOCOM zákazníkom?
Pokiaľ je pre vás TIMOCOM dôležitým pomocníkom pri riešení každodenných logistických výziev, dajte o tom vedieť, zviditeľnite vašu firmu a získajte nových zákazníkov!
Ešte našim zákazníkom nie ste?
Presvedčte sa sami a vyskúšajte si TIMOCOM Marketplace zadarmo a nezáväzne alebo nás kontaktujte na nižšie uvedenom telefónnom čísle a e-maile.