Pomoc k službám od TIMOCOM
Tu sa dozviete tipy a triky, vďaka ktorým bude vaša práca v TIMOCOM Marketplace ešte rýchlejšia a efektívnejšia.
Staňte sa ešte dnes expertom na TIMOCOM
Najčastejšie otázky našich zákazníkov:
Ak chcete vo svojom účte TIMOCOM vytvoriť nového používateľa, máte dve možnosti:
- Na našej webovej stránke použite tlačidlo „Pridať používateľa“, ktoré vás presmeruje na tento odkaz: Pridať používateľa (timocom.com).
- Alebo: Použite zodpovedajúcu dlaždicu na úvodnej stránke Marketplace.
V oboch prípadoch postupujte podľa pokynov na webových stránkach alebo na TIMOCOM Marketplace pre rýchlu aktiváciu vášho nového kolegu.
- Ak chcete zmeniť účet a zaregistrovať nového kolegu, navštívte tento odkaz: shop.timocom.com.
- Po dokončení registrácie nás kontaktujte na telefónnom čísle: +420 412 430 430
- Pracovník zákazníckeho servisu potom vykoná zmenu účtu za vás.
Ak sa nemôžete prihlásiť a zobrazí sa chybové hlásenie, môže to mať rôzne príčiny.
Možno ste v stresujúcom pracovnom dni prehliadli nejakú faktúru, a preto ste boli dočasne zablokovaní. V takom prípade sa obráťte na náš zákaznícky servis a my sa vám pokúsime čo najrýchlejšie pomôcť: +420 412 430 430
- Kliknite na „Nastavenia“ na TIMOCOM Marketplace.
- Potom vyberte možnosť „Prihlásenie“ a „Zmeniť heslo“.
- Budete priamo presmerovaní na miesto, kde môžete svoje heslo jednoducho aktualizovať.
Je nám ľúto, ak máte s niektorou zo spoločností zlé skúsenosti. Samozrejme, chápeme, že by ste v budúcnosti uprednostnili spoluprácu s inými obchodnými partnermi.
Preto máte možnosť určité spoločnosti z vyhľadávania prepráv a voľných vozidiel priamo v Marketplace vylúčiť prostredníctvom tzv. zoznamov vylúčených. Od spoločností zo zoznamu vylúčených už v budúcnosti nebudete dostávať ponuky na prepravu tovaru ani výberové konania a môžete sa opäť tešiť na nových potenciálnych obchodných partnerov.
Pozor: Spoločnosti na vašom osobnom zozname vylúčených vás budú môcť i naďalej kontaktovať e-mailom alebo si prezrieť vaše zverejnené ponuky prepráv.
Ak ponúkate náklad, môžete sa zakaždým individuálne rozhodnúť, ako chcete byť kontaktovaní. Odporúčame, aby ste pri zadávaní nákladu aktivovali pole „Dostávať cenové ponuky“, čím môžete výrazne skrátiť svoj čas a znížiť svoju námahu. Dopravcovia tak môžu predkladať cenové ponuky pre vašu ponuku prepravy priamo na burze nákladov. Ušetríte si zbytočnú e-mailovú a telefonickú komunikáciu a budete mať úplný prehľad o všetkých predložených cenách. Je dôležité, aby ste vypli všetky ostatné možnosti kontaktovania. |