Ušetrite čas vďaka rozhraniam s TIMOCOM Marketplace
Jednoducho použite služby od TIMOCOM vo svojom systéme TMS/ERP
Zvýšenie efektívnosti, zníženie pracovného zaťaženia
V rýchlo sa meniacom odvetví dopravy sa počíta každá minúta. Vďaka integrácii TIMOCOM môžete jednoducho prenášať údaje medzi vaším dispozičným nástrojom a TIMOCOM Marketplace. Takto ušetríte čas a vyhnete sa manuálnym chybám spôsobeným zdĺhavým duplicitným zadávaním.
Jednoduché vysvetlenie: Ako funguje výmena údajov s rozhraniami
Aké sú výhody rozhrania s TIMOCOM?
Žiadne prepínanie medzi systémami
Pomocou rozhrania môžete celý prepravný proces zvládnuť vo vlastnom systéme.
Úspora času
Ušetrite čas tým, že sa vyhnete duplicitným záznamom a budete používať automatizované procesy vyhľadávania.
Úspora nákladov
Vďaka inteligentnému a automatizovanému vyhľadávaniu už nikdy nezmeškáte žiadnu ponuku, takže vždy nájdete tú najlepšiu prepravu pre vás.
Čo hovoria zákazníci o našich rozhraniach
„Používaním rozhraní TIMOCOM môžem ušetriť 8 % pracovného času na deň a zamestnanca. Navyše tým zabezpečujem väčšiu transparentnosť a spokojnosť zákazníkov.“
Thomas Kogler, zakladateľ a konateľ spoločnosti Spedination GmbH
Ktoré rozhrania má TIMOCOM a pre ktoré prípady sú užitočné?
TIMOCOM má k dispozícii 5 rozhraní, pričom rozhranie Burzy nákladov je rozdelené do dvoch modulov: Zadávanie a Vyhľadávanie.
Burza nákladov - Zadávanie
Pomocou rozhrania Burza nákladov - Zadávanie môžete vytvárať ponuky prepráv vo svojom logistickom softvéri a odosielať ich odtiaľ do burzy nákladov od TIMOCOM.
Kedy má pre Vás toto rozhranie zmysel?
- Cez TIMOCOM zadávate denne najmenej 100 ponúk prepráv.
- Chcete minimalizovať manuálnu prácu.
- Chcete digitalizovať zadávanie ponúk prepráv.
Burza nákladov - Vyhľadávanie
Pomocou rozhrania Burza nákladov - Vyhľadávanie môžete z Vášho logistického softvéru pristupovať k funkcii vyhľadávania prepráv na burze nákladov od TIMOCOM a vyhľadávať vhodné ponuky.
Kedy má pre Vás toto rozhranie zmysel?
- Prostredníctvom TIMOCOM hľadáte väčšinou náklad na spiatočnú cestu.
- Máte vozidlá, ktoré nie sú vždy plne využívané.
- Vaši dispečeri nachádzajú iba nevhodné náklady.
Profily firiem
Pomocou rozhrania Profily firiem môžete požadované údaje o obchodných partneroch ľahko importovať z TIMOCOM do svojho logistického softvéru.
Kedy má pre Vás toto rozhranie zmysel?
- Chcete overiť totožnosť nových obchodných partnerov.
- Chcete zriadiť nového obchodného partnera?
- Chcete aktualizovať údaje existujúceho obchodného partnera.
Objednávky
Pomocou rozhrania Objednávky zasielate a prijímate objednávky prepráv v TIMOCOM Marketplace veľmi jednoducho, priamo z Vášho logistického softvéru.
Kedy má pre Vás toto rozhranie zmysel?
- Počas spracovania objednávky musíte dodávateľa neustále naháňať.
- Chcete dostať digitálne potvrdenie objednávky.
Sledovanie zásielok
Rozhranie Sledovanie zásielok poskytuje aktualizácie stavu, odhadovaný čas príchodu zásielky (ETA) a údaje GPS vozidla priamo do Vášho logistického softvéru.
Kedy má pre Vás toto rozhranie zmysel?
- Nechcete ručne kontrolovať stav relácie pri každej jej aktualizácii.
- Potrebujete automatizáciu a plánovateľnosť.
- Vždy chcete mať možnosť uviesť predpokladaný čas príchodu.
Ktoré rozhrania vyhovujú Vašim každodenným úlohám a výzvam?
Dohodnite si s nami osobnú konzultáciu - bezplatne a nezáväzne.
Často kladené otázky našich zákazníkov pred implementáciou:
Keďže rozhranie existuje medzi dvoma systémami, je potrebné vykonať pre oba systémy určité nastavenia. Tento proces sa líši v závislosti od poskytovateľa TMS/ERP. To môže trvať 1 až 4 dni.
Ak máte záujem o prehľad integrovaných partnerov, kontaktujte nás.
Dajte nám vedieť, ktorého poskytovateľa TMS/ERP máte. My sa s Vaším poskytovateľom spojíme.
Áno. Máme nezávislé partnerské riešenia, ktoré Vám umožnia pripojiť Váš vlastný systém TMS/ERP k TIMOCOM.