Spravujte prepravné objednávky centrálne a digitálne
- Evidujte prepravné objednávky od externých príkazcov centrálne na jednom mieste
- Využite sledovanie zásielky pomocou prepojenia objednávok a GPS zariadení
- Archivujte vaše prepravné objednávky: Ponúkame 10 rokov úschovy
Kompletný proces v TIMOCOM Marketplace
Vybavujte objednávky s Vašimi obchodnými partnermi priamo v Marketplace od TIMOCOM. Vďaka digitálnemu procesu komunikujete rýchlo a navyše ušetríte čas pri zadávaní údajov. Všetky objednávky sa automaticky prekladajú do príslušného jazyka, preto neexistujú jazykové bariéry a nestrácate čas. Vašou ďalšou výhodou je prehľadné zobrazenie v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi, ako je napríklad e-mail.
S TIMOCOM navyše stavíte na vysokú bezpečnosť údajov. Údaje vždy zostanú iba u príslušného zákazníka, takže sú chránené pred prístupom nepovolaných osôb. Všetky servery sa nachádzajú v Nemecku, takže pre ne platí nemecký zákon na ochranu údajov. Žiadne údaje sa nedostanú do zahraničia.
Chcete používať správu objednávok? Radi Vám pomôžeme.
Vaše výhody:
- Optimalizujete Vašu komunikáciu vďaka kompletne digitalizovanému spravovaniu objednávok.
- Získate istotu vďaka právne záväzným zmluvným dokumentom.
- Prekonáte jazykovú bariéru vďaka automatickému zasielaniu objednávky v jazyku Vášho obchodného partnera.
- Personalizujete Vaše objednávky pomocou firemného loga, Vašich dokumentov týkajúcich sa prepravy a generátora čísiel objednávok.
- Profitujete z úspory času, ktorú dosiahnete vďaka vytvoreniu predlôh pre opakované objednávky.
- Využijete štatistiky pri Vašich budúcich obchodných rozhodnutiach.
- Zvýšite vašu efektivitu prepojením rozhrania Objednávky s Vaším TMS.
Digitálne spravovanie objednávok
Obaja obchodní partneri majú možnosť prehľadne spravovať prepravné objednávky a majú stále presný prehľad o ich stave – digitálne na jednom centrálnom mieste.
Urýchlenie procesov
Vďaka rýchlemu zadávaniu údajov ušetríte veľa času. Dôvody: úzka integrácia s našou Burzou nákladov. Aj naše funkcie kopírovať a vytvárať predlohy a inteligentné automatické vyplňovanie zaistia, že všetky údaje o Vašej objednávke môžete zadávať rýchlo.
Zjednodušené vyhodnotenie
Analyzujte Vaše obchodné vzťahy a čísla pomocou našich vyhodnocovacích funkcií, ktoré sú individuálne prispôsobené Vašim potrebám. Z týchto analýz potom môžete odvodiť ukazovatele pre Vaše budúce obchody.
Kontrola realizácie objednávky
Vďaka našim funkciám je sledovanie zásielok veľmi jednoduché. Obaja obchodní partneri majú prehľad o priebehu prepravných zákaziek a môžu znížiť potrebu dodatočnej komunikácie.
Optimalizujte vaše obchodné procesy vďaka digitálnym objednávkam!
Ako príkazca zadávate objednávky digitálne v TIMOCOM Marketplace priamo vašim obchodným partnerom.
Ako dopravca reagujete na objednávku priamo v TIMOCOM Marketplace, kde ju digitálne potvrdíte alebo odmietnete.