Výzva Quehenberger: Transparentnosť objednávok prepravy

Hlavnou úlohou Quehenberger Logistics je ziskovo využívať 250 vlastných vozidiel a obrovskú skladovú plochu s rozlohou 520 000 metrov štvorcových. Okrem toho sú na splnenie tejto úlohy potrebné úspornejšie, automatizované procesy. Koniec koncov je dôležité zachovať transparentnosť všetkých procesov. Doteraz to bol náročný e-mailový maratón medzi Quehenberger Logistics ako zadávateľom a príslušným dodávateľom. Ďalšia otázka, ktorá sa týka spoločnosti Quehenberger a mnohých ďalších spoločností, znie: Kde sa tovar nachádza a kedy bude dodaný? 

Výzvy 

  • Nedostatok informácií o sledovaní spôsobuje, že stav dodávok je nejasný
  • Veľký počet rôznych systémov vedie k duplicitným záznamom a manuálnym chybám

Výsledky

  • Automatické aktualizácie stavu pre všetky zúčastnené strany vďaka sledovaniu zásielky live
  • Rozhrania zabezpečujú efektívnosť a minimalizáciu chýb

Riešenie od TIMOCOM: Digitálna burza nákladov, automatizované objednávky prepravy a sledovanie v reálnom čase

V spoločnosti Quehenberger Logistics GmbH je teraz expedícia objednávok riešená pomocou rozhrania Objednávky, ktoré je tiež integrované do TMS spoločnosti translogica. Úplne digitálne a právne záväzne je týmto spôsobom zaistené aj zasielanie obojstranne potrebných dokumentov, napr. pre prepravu nebezpečného nákladu, a rozhranie umožňuje aj priame prevzatie objednávky. Rozhranie v systéme automaticky dokumentuje všetky zmeny stavu. Zaisťuje tiež archiváciu príslušných (kmeňových) dát. Spoločnosť Quehenberger Logistics robí dôležitý krok smerom k svojim dodávateľom: Údaje z e-mailových príloh museli byť na strane dodávateľa doposiaľ manuálne prenášané do príslušného TMS systému. Automatizácia pomocou rozhrania zamedzí tomuto prepínaniu medzi systémami a spoločnosť Quehenberger Logistics výrazne uľaví interným pracovným procesom svojich obchodných partnerov.

„Používanie systému nám prinieslo mnohé zlepšenia, najmä z hľadiska efektívnosti. Vďaka rozhraniu Objednávky je možné teraz objednávky zadávať bez toho, aby sme museli prepínať medzi programami. S inteligentnou integráciou v systéme translogica stačí niekoľko kliknutí“, hovorí Christian Fürstaller s nadšením. „Rovnako tak z tejto výhody ťažíme aj ako dodávateľ.“

Tiež rozhranie Tracking poskytuje okamžitú úľavu. V reálnom čase odosiela zadávateľovi aktuálne GPS údaje zdieľaných vozidiel. Agregované informácie od 299 bežných poskytovateľov telematiky sa používateľom zobrazia v ich obvyklom používateľskom rozhraní. Používatelia navyše môžu GPS údaje odovzdané zo systému translogica porovnať s dohodnutým časom dodania. V ďalšom kroku je možné prostredníctvom tohto softvéru zistiť ETA. A to je z pohľadu istoty plánovania veľká výhoda.

logo-quehenberger

O spoločnosti Quehenberger Logistics GmbH

Medzinárodne pôsobiaca spoločnosť so sídlom v Straßwalchene pri Salzburgu má približne 4 600 zamestnancov a zameriava sa predovšetkým na strednú a východnú Európu. Vďaka sieti vlastných stredísk a skladov v 15 krajinách ponúka spoločnosť vysoko výkonnú infraštruktúru a spolupracuje so širokou škálou medzinárodných partnerov na 88 miestach. Zákazníci majú prospech z komplexných riešení dodávateľského reťazca pre maloobchod, módu, automobilový priemysel a trhy s rýchloobrátkovým tovarom/potravinami/nápojmi. Quehenberger Logistics je medzinárodne pôsobiaci poskytovateľ komplexných logistických služieb s ročným obratom viac ako 500 miliónov eur.

Ste už TIMOCOM zákazníkom?

Pokiaľ je pre vás TIMOCOM dôležitým pomocníkom pri riešení každodenných logistických výziev, dajte o tom vedieť, zviditeľnite vašu firmu a získajte nových zákazníkov!

Ešte našim zákazníkom nie ste?

Presvedčte sa sami a vyskúšajte si TIMOCOM Marketplace zadarmo a nezáväzne alebo nás kontaktujte na nižšie uvedenom telefónnom čísle a e-maile.

Hore