Ako bezpečný je TIMOCOM?

Bezpečnosť pri jednorazových prepravách i dlhodobých kontraktoch
  • Prístup do burzy je spravidla umožnený až po 6 mesiacoch existencie firmy
  • Kontrola dôležitých údajov o firme pred podpisom zmluvy
  • Preverenie každého nového zákazníka
  • Trvalá kontrola zákazníkov i po uzavretí zmluvy
Overenie nových zákazníkov

Isto si pamätáte na overovanie pred vaším začiatkom na TIMOCOM... 

Prístup na TIMOCOM Marketplace je prísne regulovaný. Spoločnosti, ktoré chcú systém používať, musia spĺňať určité požiadavky. Len tak môžeme zabezpečiť transparentné, čisté a kompetentné obchodovanie. Vďaka tomuto prísnemu overovaciemu procesu sa už viac ako 156.000 používateľov TIMOCOM cíti byť v dobrých rukách. Splnenie týchto prísnych požiadaviek sa stalo pre zákazníkov spoločnosti TIMOCOM znakom kvality.

Bezpečnostný softvér

Okrem kontroly nových zákazníkov náš bezpečnostný softvér nepretržite pracuje na rozpoznávaní potenciálne podvodných aktivít. Všetky transakcie a akcie na TIMOCOM Marketplace sa analyzujú s cieľom odhaliť nezrovnalosti alebo podozrivé správanie. V prípade podozrivých aktivít sa našim zamestnancom automaticky odošle dotaz na audit. Urobia všetko potrebné na objasnenie situácie a v prípade potreby podniknú ďalšie kroky.

Pridať používateľa

Ako vytvoriť nového používateľa?

Ak chcete pridať nového zamestnanca do svojho konta TIMOCOM, máte dve jednoduché možnosti:

  1. Na našej webovej stránke použite tlačidlo „Pridať používateľa“, ktoré vás presmeruje na tento odkaz: Pridať používateľa (timocom.com).
  2. Prípadne môžete použiť aj príslušnú dlaždicu na úvodnej stránke trhoviska.

V oboch prípadoch stačí postupovať podľa ďalších pokynov, aby ste zamestnanca rýchlo a jednoducho aktivovali.

Ako môžem preniesť existujúci účet na nového používateľa?

Ak chcete previesť účet na svojho nového zamestnanca, prejdite na tento odkaz: shop.timocom.com a dokončite registráciu.

Po dokončení registrácie nám jednoducho zavolajte na číslo +420 474 74 51 01. Niektorý z našich pracovníkov zákazníckeho servisu potom za vás zmenu účtu vykoná.

Heslo

Ako zmeniť heslo?

  1. Otvorte „Nastavenia“ na TIMOCOM Marketplace.
  2. Potom vyberte možnosť „Prihlásenie“ a „Zmeniť heslo“.
  3. Okamžite budete presmerovaní a môžete si zadať nové heslo. 

Ako vylúčiť spoločnosti z vyhľadávania prepráv?

Je nám ľúto, ak máte s niektorou zo spoločností zlé skúsenosti. Samozrejme, chápeme, že by ste v budúcnosti uprednostnili spoluprácu s inými obchodnými partnermi.

Preto máte možnosť určité spoločnosti z vyhľadávania prepráv a voľných vozidiel priamo na Marketplace vylúčiť prostredníctvom tzv. zoznamov vylúčených. Od spoločností zo zoznamu vylúčených už v budúcnosti nebudete dostávať ponuky na prepravu tovaru ani výberové konania a môžete sa opäť tešiť na nových potenciálnych obchodných partnerov.

Pozor: Spoločnosti na vašom osobnom zozname vylúčených vás budú môcť i naďalej kontaktovať e-mailom alebo si prezrieť vaše zverejnené ponuky prepráv. 

Návody a pomoc
Chceme poznať váš názor!

Potrebujeme vaše superschopnosti, aby sme mohli vylepšiť naše návody a pomoc! Zaberie to len pár kliknutí – sľubujeme!

Hore