Prvé kroky
Ste u TIMOCOM nováčikom? Nájdete tu všetko, čo potrebujete pre váš bezproblémový štart.
Ako sa prihlásiť na TIMOCOM Marketplace?
Prihlásenie na stolnom počítači alebo laptope:
- Pre prihlásenie do TIMOCOM Marketplace kliknite na nasledujúci odkaz: Weblogin (timocom.com).
- Zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste si sami vytvorili.
- Hotovo!
Môžete jednoducho vytvoriť priame prepojenie, aby ste ho mali pripravené na ploche:
- Vyberte a skopírujte prepojenie https://my.timocom.com/app/weblogin/.
- Kliknite pravým tlačidlom myši na Nový → Zástupca.
- Vyberte miesto uloženia.
- Kliknite na tlačidlo Ďalej a zadajte názov prepojenia, napríklad TIMOCOM Login.
- Výborne! Odteraz budete mať odkaz do TIMOCOM Marketplace vždy po ruke na pracovnej ploche.
Prihlásenie na smartfóne a tabletu:
Na spotovom trhu musia veci ísť rýchlo. Vypadol zrazu vodič alebo máte v nákladnom aute ešte voľné metre na nakladanie? Aby ste pokryli výdavky, je potrebné v krátkom čase nájsť náhradu. O to lepšie, že TIMOCOM môžete používať aj na cestách – dokonca aj bez aplikácie!
Ako na to:
- Pomocou prehliadača smartfónu prejdite na toto prepojenie: https://my.timocom.com/app/weblogin/.
- V smartfóne so systémom Android: ťuknite na ponuku (tri bodky vpravo hore) a ťuknutím na hviezdičku vytvorte záložku stránky.
V smartfóne Apple: V prehliadači kliknite na tlačidlo zdieľania v dolnej časti uprostred a potom kliknite na „Pridať záložku“. - Nabudúce sa môžete na TIMOCOM Marketplace prihlásiť priamo prostredníctvom záložky.
Užite si to!
Kde čo nájdem na úvodnej stránke TIMOCOM?
Ukážeme vám tu stručne a výstižne, kde čo nájdete na našej úvodnej stránke. Takto sa čoskoro stanete expertom na TIMOCOM!
- Najskôr to najdôležitejšie: naše produkty a služby! Môžete sa k nim dostať buď cez navigačné menu na ľavej strane, alebo cez dlaždice.
- Chcete si vyhľadať konkrétneho obchodného partnera? V našom vyhľadávači firiem určite nájdete to, čo hľadáte.
- Nič nezmeškajte! Tu nájdete aktuálne informácie o vašich ponukách, objednávkach prepravy alebo výberových konaniach.
- Naše zákaznícke novinky vás priamo v Marketplace informujú o relevantných novinkách a zmenách produktov. Zmeškali ste novinku? Žiadny problém, môžete si ľahko prečítať aj staršie správy.
- Máte ďalšie otázky a chcete sa obrátiť na niektorého z pracovníkov nášho zákazníckeho servisu? Potom kliknite sem a prejdite na našu kontaktnú stránku.
- V nastaveniach môžete okrem iného určiť:
- V akom jazyku chcete používať Marketplace,
- témy, pre ktoré chcete dostávať e-mailové oznámenia,
- ktoré dokumenty chcete zobraziť vo svojom profile
- a mnoho ďalšieho...
Ako nastaviť firemný profil?
Firemné profily sú kľúčovou súčasťou vašej firmy v TIMOCOM Marketplace. Preto odporúčame, aby ste si svoj profil starostlivo udržiavali.
Kliknite na položku Nastavenia v pravom hornom rohu. To najdôležitejšie v skratke:
- Firemné údaje: Po prihláseniu sa väčšina z nich už vopred vyplní. Odporúčame však nahrať aj logo vašej spoločnosti, aby ste upútali väčšiu pozornosť. Prípadne môžete nahrať fotografiu svojho vozového parku alebo svoju vizitku.
- Služby: Ak máte vlastné vozidlá, mali by ste v službách uviesť ich vlastnosti. Niektorí zákazníci majú špecifické požiadavky. Uvedením svojich služieb zvýšite svoje šance na to, že vás pri vyhľadávaní nájdu.
- Dokumenty: Aby ste potenciálnym novým obchodným partnerom uľahčili prácu, môžete do svojho profilu nahrať dokumenty dôležité pre zákazky, ako je licencia EÚ, výpis z obchodného registra alebo poistné zmluvy.
A to najlepšie: Ak ste špeditérom alebo prepravcom so sídlom v Nemecku, môžete si svoju spoločnosť nechať pomocou dokumentov pravidelne overovať. Po úspešnom overení sa v profile vašej spoločnosti zobrazí pečať overeného partnera „Verified Company“. Zadávatelia tak môžu na prvý pohľad rozpoznať overené spoločnosti a dodávatelia zvyšujú svoje šance na získanie zákazky.