Výsledky prekonali plán: TimoCom bilancuje čísla za rok 2015
Značný rast počtu zákazníkov a ponúk na dopravnej platforme
Erkrath, 29.02.2016 – TimoCom v minulom obchodnom roku 2015 naďalej posilňoval svoje postavenie najväčšej dopravnej platformy v Európe. S platformou pracuje už viac ako 110.000 používateľov, ktorí denne zverejňujú až 500.000 ponúk prepráv a voľných vozidiel. Ak toto číslo prepočítame na celý minulý rok, značí to 68,1 mil. ponúk, ktoré boli v roku 2015 prostredníctvom platformy zverejnené. K zvýšeniu hodnoty firmy prispeli aj ocenenia, ako „Beste Marke 2015“ (Najlepšia značka 2015) alebo cena „connect-Award“, ktorú udeľuje gigant v oblasti telematiky, firma TomTom. Tiež zavedenie TimoCom Messenger možno už s viac ako 700.000 zaslaných správ považovať za úspech.
Mimoriadne veľký nárast ponúk prepráv a voľných vozidiel
Firma sídliaca v meste Erkrath neďaleko Düsseldorfu má viac ako 400 zamestnancov a s obratom 56,7 mil. euro je jedným z najúspešnejších stredne veľkých poskytovateľov IT služieb v oblasti dopravy a logistiky v Európe. Ešte zaujímavejšie ako ekonomické čísla a viac ako 7.200 nových zákazníkov je snáď 68,1 mil. celoeurópskych ponúk prepráv a voľných vozidiel, ktoré boli v roku 2015 zverejnené na platforme TimoCom. Toto číslo predstavuje nárast o 16 percentných bodov v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Okrem rastúceho počtu zákazníkov prispel k tomuto nárastu aj veľký počet nových rozhraní. Celých 13 % z celkového počtu ponúk preprav a voľných vozidiel pribudlo vďaka novým prepojeniam medzi firemným softvérom pre dispozície, ktorý používajú zákazníci, a dopravnou platformou. Vďaka týmto rozhraniam stačí niekoľko kliknutí a ponuky prepráv sa z interných špedičných programov prenesú priamo do TimoCom. Ďalšou pridanou hodnotou je riešenie sledovania vozidiel TC eMap®, ktoré je nezávislé na poskytovateľovi telematiky a v súčasnosti je k nemu pripojených už 170 európskych poskytovateľov telematických služieb. Vďaka tomu už netreba prepínať medzi aplikáciou pre telematiku a platformou TimoCom, čo šetrí drahocenný čas.
Zákazníci TimoCom aj naďalej veľmi spokojní
Ďalšiu značnú úsporu času vníma podľa ankety 25 % všetkých zákazníkov už v prvých dvoch týždňoch po zavedení TimoCom Messenger, ktorý umožňuje komunikovať o konkrétnych zákazkách. „Štvrtina našich zákazníkov uviedla, že sa im prostredníctvom Messenger darí rýchlejšie uzavierať zákazky. To je na „úvodné obdobie“ veľmi dobrý výsledok“, sumarizuje zástupca firmy TimoCom, Marcel Frings. Prostredníctvom tohto obchodného komunikátora už bolo odoslaných 700.000 správ. „Skutočnú pridanú hodnotu pre používateľov TimoCom nielen tvoríme, ale pracujeme aj na jej pozitívnom prijatí. Preto nás veľmi potešilo, že 86 % našich používateľov malo už pred zavedením nového produktu pocit, že sú o ňom dobre informovaní“, zdôrazňuje Frings. Dobrý ohlas od zákazníkov sa odráža aj v ocenení „Beste Marke 2015“ (Najlepšia značka 2015), ktoré vďaka voľbe čitateľov nakladateľstva ETM získal TimoCom po siedmy raz za sebou.
Ďalšie inovácie na rok 2016 už v príprave
Po zhodnotení minulého roku ponúka zástupca firmy TimoCom tiež pohľad na to, čo prinesie rok 2016: „Potom, ako sme si s produktom Messenger pripravili cestu, zavedieme v ďalšom priebehu roka profesionálny systém správy dokumentov. Okrem toho práve rozširujeme naše aktivity vo Veľkej Británii a v Turecku. Skrátka i v tomto roku budeme robiť maximum pre našich zákazníkov v celej Európe.“
Svoju najbližšiu inováciu by tento poskytovateľ IT chcel prezentovať na veľtrhu dopravy a logistiky IAA Nutzfahrzeuge 2016 v Hannoveri.
Viac informácií o TimoCom nájdete na www.timocom.sk.